SHFG 1_edited.jpg HOTDOGS_edited.jpg JONGENS_edited.jpg BARBEQUE1.jpg MC1_edited.jpg SHIRTS 2.jpg VRIENDINNNEN_edited.jpg _R9A6039.jpg CLINIC WU2.jpg KEEPER 2_edited.jpg CLINIC 3_edited.jpg TENTEN_edited.jpg
 
 
Nieuwsafbeelding

Inleveren Teamtassen/Keeperstassen

19-4-2021  | 

Wanneer : zaterdagmorgen 8 mei 2021
Waar       : Clubhuis HCHN
Tijd         : 9.00 tot 9.30 uur teamtassen en keeperstassen F en E
                : 9.30 tot 10.00 uur teamtassen en keeperstassen D en C
                : 10.00 tot 10.30 uur teamtassen en keeperstassen B en A

De vaste keepers houden hun keeperstas en hoeven deze niet in te leveren, tenzij de tas incompleet is of onderdelen kapot zijn.

De teamtassen van Heren 1, Dames 1, Dames 2 en Veteranen, Veterinnen hoeven niet ingeleverd te worden, tenzij de tas incompleet is of onderdelen kapot zijn. Jullie teammanagers kunnen dan tussen 10.30 tot 11.00 uur komen.

In verband met de coronamaatregelen worden alle teammanagers verzocht alleen te komen op bovenstaand tijdstip. Indien je zelf niet kunt, regel dan iemand anders die de teamtas en keeperstas komt inleveren.

Wat moet ingeleverd worden:

Teamtas:
  • Teamshirts
  • Keepersshirt
  • Maskers
  • Ballen
  • Trainingspakken (indien van toepassing)
  • Aanvoerdersband (indien van toepassing)
  • Fluitjes (indien van toepassing)

Keeperstas

De Teamtassen voor het nieuwe seizoen 2021-2022 worden na de zomervakantie uitgegeven. De interne competitie in mei en juni zal dus in eigen kleding gespeeld worden.

De Keeperstassen van de teams die geen vaste keeper hebben worden 8 mei ingeleverd. Opnieuw gelabeld door ons en deze staan gereed in de lockers voor de interne competitie in mei en juni.

De Kledingcommissie