MC1_edited.jpg KEEPER 2_edited.jpg CLINIC WU2.jpg SHFG 1_edited.jpg JONGENS_edited.jpg TENTEN_edited.jpg CLINIC 3_edited.jpg HOTDOGS_edited.jpg _R9A6039.jpg SHIRTS 2.jpg BARBEQUE1.jpg VRIENDINNNEN_edited.jpg
 
 
Nieuwsafbeelding

Woordje van de voorzitter

11-9-2018  | 

Beste leden en ouders van leden,

 

 

De zomervakantie zit er weer op en de eerste competitiewedstrijden zijn afgelopen weekend gespeeld. Met elkaar gaan we er een fantastisch seizoen van maken, zowel op het veld als in de zaal!

 

Vanuit het bestuur willen we jullie graag meenemen in de zaken waar we op het dit moment volop mee bezig zijn. Mooie vooruitzichten voor onze groeiende vereniging!

 

Je hebt vast gezien dat er hard gewerkt wordt aan de realisatie van het nieuwe veld. We kunnen alvast mededelen dat op zaterdag 13 oktober a.s. de officiële opening zal plaatsvinden. Dit betekent dat we op zeer korte termijn kunnen gaan spelen op ons nieuwe waterveld! Noteer deze datum alvast in je agenda.

 

Vanwege de komst van het nieuwe veld, heeft de gemeente aangegeven dat we verplicht twee kleedkamers extra moeten realiseren. Vorige week zijn we met een nieuwe commissie gestart om hiervoor plannen te maken. Naast de nieuwe kleedkamers gaan we tevens aan de slag met het renoveren c.q. vernieuwen van onze accommodatie.

 

Vóór de zomervakantie is de bestelling gedaan voor de nieuwe wedstrijd-shirts. Zodra de t-shirts binnen zijn, informeren wij jullie hierover en speel je dit jaar nog in het nieuwe t-shirt.

 

Verder ben ik erg blij om te kunnen melden dat steeds meer commissies worden gevuld. Het is fijn om meer zaken te kunnen oppakken. Mooi om te zien dat we ons zijn gaan realiseren, dat we het allemaal samen moeten doen. Natuurlijk hebben we nog steeds mensen nodig. Een hele belangrijke commissie waar we nog een coördinator en vrijwilligers voor zoeken is onze ‘evenementencommissie’. Het organiseren van evenementen voor de vereniging vergroot de saamhorigheid en de gezelligheid, maar is financieel ook van groot belang. We halen onze inkomsten liever uit de opbrengsten van evenementen of via sponsoren binnen, dan dat we de contributie moeten verhogen. Een nieuw veld brengt uiteraard extra kosten met zich mee, evenals de professionalisering die al was opgestart en we nog steeds verder uitwerken.

 

We willen graag een coördinator die de jaarkalender in de gaten houdt, wanneer welke evenementen plaatsvinden en de organisatoren tijdig informeert over de gang van zaken.

Vind je het leuk om een evenement te organiseren? Zoek je nog een stage voor school om evenementen te organiseren? Of organiseer met je team een evenement voor de club? Leerzaam en gezellig als teambuilding activiteit. Spreek één van de bestuursleden aan als je meer informatie wil of geef je bij ons op! Mail naar [email protected]

 

Ik hoop jullie snel langs de lijn te zien en ook op onze Algemene Ledenvergadering die op woensdag 3 oktober a.s. zal plaatsvinden.

 

Met sportieve groeten,

 

 

Karin van Boxtel